Friss topikok

  • jozsef: az a barátod ment ki meglátogatni, akinek tettél egy ígéretet? hogy ízlett? (2008.11.26. 22:21) ityeg
  • Péter: Egy percre laktam a botanikus kerttől :-) (2008.10.14. 23:42) Apu, apu! A kerékpárt is a gólya hozza?
  • Kornél: Alex 5 percre lakik a waterloo-i piramistól, legközelebb látogasd meg. (2008.10.11. 21:20) Eurotrip
  • rudanj: hát erről meséljen inkább az érintett... Csak vázolva a sztori: a finom belga sör és a jó parti az... (2008.10.06. 17:07) uborkaszezon
  • bbalint85: egyenesen ki is jutottunk volna..petyi neked meg üzenem: döggölj meg (2008.10.02. 18:32) iqteszt megfejtés és másegyebek

ORIENT-ation

2008.09.18. 14:40 | bbalint85 | Szólj hozzá!

Na írok már én is valamit, bár munkás dolog ez, ami végtelen lustaságommal erősen ellenkezik.. Megérkeztem, kicsomagoltam, blablabla, ami annyira izgalmas volt, hogy szinte szavakba sem tudom önteni, ezért nem is teszem.

Szóval tegnap volt az engineeringeknek egy közös partija este, ami tulajdonképpen Jackie Chan hasonmásversenyként funkcionált... Én bevallom asztalontáncolásra és hányásbanhempergésre számítottam, ehelyett angolóraszerűen ültek körbe az emberek, bemutatkoztak és elsusmorogták, hogy mit tanulnak. Meglepő módon engineerek voltak.. Aztán volt a sztenderd ismerd meg a melletted álló embert 5 perc alatt játék, ahol én $ߣł#&-al a török vendégmunkással kerültem össze, aki hamar eljutott a kérdésig, hogy igazi magyar vagyok-e vagy csak bevándorló. Vérszerződést végül mégse kötöttünk, de azért levertem rajta a 150 évet majd sörért indultam, ami ezen a helyen kb olcsó is volt, 1 juró/palack stella. Kb ez volt a mélypont, innentől már emelkedett a hangulat, gurultak a sörök, joeval rájöttünk, hogy bár hiába szebbnek mondhatóak a spanyol lányok, értelmi képességük és angoltudásuk elenyésző, de legalább hallottak a Szigetről, ami mégiscsak pluszpont.

Záradék: bicikli

A lényeg, hogy kidolgoztuk az elméletet, miszerint, ha egy cangára rá van írva, hogy parkolni tilos, akkor el lehet lopni és még a lelkiismeret-manó sem támad meg.. Namost ki tudja ez mennyire van így, a biztonság kedvéért azért éjszaka kapucniban futócipőben mentünk gyűjtögetni, találtunk 3 "kevésbé használható" biciklit, plusz a tavalyiak hagytak itt a koleszban párat, szóval már mindenkinek összedobtunk járgányokat, lámpa, fék, minden ami kell. Némelyiknek még a pedálja is megvan. Nadehátalegnagyobbfogásöcsém! Tegnap hazafelé megláttunk a park kerítésére feldobva egy hiperszuper vadonatúj csúcsbiciklit, rajta a wreckege-papírral, hát jobbrabaalranincsrendőr és már kapkodtuk is lefelé, kis hibája, hogy számzár(haha) plusz kerékbilincs van rajta, úgyhogy Janó tolta én meg diszkréten elemeltem a földtől a hátsó kerekét... Még nem volt időnk foglalkozni vele, de igéretes zsákmány.

Záradék 2: Szemét

Mindenki hallott már a szelektív hulladékgyűjtésről, namost az itt annyira durva, hogy beszarsz. Van kb 4 féle zsák és pontosan meg van hatérozva, hogy mi hova kerülhet, de a végtelen részletekig (pl. nyilván külön a csiga meg a héja, tejesdoboz - joghurtosdoboz..stb). Aki ismer tudja, hogy előbb tüsszentek a parlagfűtől, minthogy szelektíven gyűjtsem a szemetet, szóval az én módszerem a zsebrerakás majd az utcai kukába kidobás, bár újabban rájöttem, hogy a legdrágább, veszélyeshulladékzsákba végülis bármit bele lehet gyűrni, azt úgyse ellenőrzik.

Záradék 3. A város

Sörözők. Itt van a világ legtöbb sörözője egymás mellett, az oueouede markton vagy hol, konkrétan minden ház egy söröző, de egyébként szűk kis utcácskák, barnatéglás épületek, nekem prága jutott róla elsőként eszembe.

Na majd még írok, ha akarok.

A bejegyzés trackback címe:

https://leuven.blog.hu/api/trackback/id/tr57669927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása